Tijdens de onboardingmaand helpen we je met het instellen van Grib, zodat je direct goed van start gaat. Daarnaast vind je in onze support-handleidingen alles om het maximale uit Grib te halen. Toch nog een vraag? Mail ons gerust, of plan een belafspraak via mail of WhatsApp. Vermeld je vraag, dan koppelen we je direct aan de juiste persoon.
Hoe kan ik starten?
Vraag een demo aan via het contactformulier en wij zullen contact met je opnemen en een offerte maken op basis van jouw gekozen pakket. Na akkoord van de offerte maken wij een planning voor jouw livegang en begeleiden we jou met de instellingen in Grib en eventueel het aanvragen van de (Apple en Google) licentie voor je eigen app. Wij zorgen dat je met een vliegende start kunt beginnen aan Grib.
Hoe lang duurt het voordat ik kan starten?
Dat is afhankelijk van je pakket. Mocht je voor een Branded Club App gaan, reken dan op ongeveer 4 weken. Wil je pasjes en gebruik maken van een poortje? Reken dan op 4 tot 8 weken. Maak je geen gebruik van deze modulen, dan duurt het ongeveer 2 weken.
Hoe lang zit ik aan Grib vast?
We houden niet van kleine lettertjes, maar wél van sterke samenwerkingen. Met een jaarcontract bouwen we samen aan een stabiele toekomst voor jouw club.
Kunnen jullie mijn huidige leden importeren?
Dat kunnen wij zeker! Wij importeren de persoonsgevens, iban-gegevens en het huidige abonnement van de leden. In de meeste gevallen kunnen wij dit kosteloos voor je doen. Neem contact op voor de mogelijkheden.